wtorek, 2 kwietnia 2013

Święta , Święta i po Świętach ...
Piękną białą mieliśmy w tym roku Wielkanoc aż można by ją śmiało pomylić z Bożym Narodzeniem ;)


A ja dalej marzę o wiośnie a najlepiej już o lecie ;)
Dlatego na Święta postanowiłam okno przyozdobić na kwiatowo...
Zrobiłam sobie zasłonkę a efekty przedstawiam poniżej:)

Oczywiście zasłona powstała z prześcieradła, które to najpierw przeprasowałam a następnie przyciełam do potrzebnej wysokości


kolejnym etapem było wydrapywanie wzorów z serwetek oraz ich rozplanowanie na powierzchni 


po klejeniu i przeprasowaniu(gdyż użyłam specjalnego kleju do decoupage na tkaninach, dzięki czemu zasłonka nie jest na tzw. chwilę a można ją prać i prasować) efekt wygląda tak:

a tu jeszcze widać świąteczne wianki, które są efektem wspólnej pracy mojej i mojej 4letniej córeczki:)



Do zobaczenia, pozdrawiam .Edyta.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz